Daha önce de post açmıştım bu konuyla ilgili sağ olsun yardımcı olan anneler oldu 💓 kızım 2 yaşında , hazır olduğunu düşünerek tuvalet eğitimine bugün başladım gözü kararttım😂 sabah uyandığından beri 2 kez yataga(öğlen uykusuna geçmek üzereyken) 5 kez de altına yaptı 😐 Normal külot da kullanmamam gerektiği yazıyor bazı makalelerde ama böyle de üşümez mi diye düşünüyorum (sadece Pijaması oluyor) . Hakkını yemeyeyim 1 kez de lazımlıgına yaptı 🙏🏻 Birlikte klozete döktük sifonu çekti :) hiç söylemiyor, anlamaya başladım sinyallerden ama yetişemiyorum tabi 😂 öyle tepki vermiyorum sadece annecim bi dahakinde söyle tuvaletine yapalım cisimizi diyorum sadece. Soruma geleyim erkenden😂 bana gün gün yaşadıklarınızı anlatır mısınız bu süreçte , her çocuk farklıdır fakat gene de hazırlıklı olmak istiyorum , ne zamana kadar böyle söylememesi, hiçbir şey olmamış gibi davranması normal