Krsmngl Fasulye12 benim bebeğim doğduğundan beri yapıyor hastanede baktılar ama birley yok dediler kendi doktoruda baktı birşey yok dedi ama bana dusağındaki bağ fazla gibi geliyor 🤷🏻♀️
Fasulye12 Krsmngl cuma günü kontrol vardı unuttum doktora sormayı, bi sonraki ayı da beklemek istemiyorum bakalım 🤷🏻♀️
Fasulye12 Bill bende önce çevresiyle daha ilgili oluşuna bağladım molalarını ama belirtilerden sonra anladım üst dudaktaki bağdan olabileceğini, ses de dudaktan ağız içinden geliyor.