Bernauslu benim de tek balkonum var yeni evimde ve çok küçük. Ben de bir şeyler yapmak istiyorum, çamaşırımı da astığım için balkonu kapattıramıyoruz. Yalnız krom demirler var yani duvar yok balkonda. Ben de orayı nasıl kapatsam diye düşünüyorum çünkü kızım ayaklarını sarkıtıyor aralarından. Kafasını sokmaya çalışıyor.