Kızlar merhaba. Evimde iki balkon var. Kızımın odasındaki balkon 2 metre kadardır. Bekide daha küçük. Ön balkonum da 2 bucuk metredir. Fırınım ön bu balkonda duruyor yanları kapalı birde yağmur falan gelmiyor. Çamaşır asıyorum her iki balkona da ama pisliğinden bıktım hep yıkamak silmek istiyor bende yetişemiyorum temizliğine. Siz nasıl dizayn ettiniz balkonlarınızı. Bana da bir fikir olsa. Kapatamıyorum balkonları. Yazın arkaya, kışında ön balkona çamaşır asıyorum mecbur.