Miray-09 Alp321 kendinizi korkutmayın her bebek farklıdır. Oğlum 14 ay 8 günlük ve gece 3-4 defa kalkar ağlar durduk yere. Ama 4. Ay atağı diye bir şey kesinlikle olmadı sabah 11:30 a kadar sadece sütümü verir uyurdu o öyle benim oğlumunda en güzel vakitleri 4. Ay 5. Aydı daha sonra ara ara tekrardan bozulacak sonra tekrardan düzelecek uykusu. Allah yardımcınız olsun şu an bebeğiniz çokk küçük. Benim oğlumda gece uyanırdı unutmam yani gece 3 gibi kalkar gece 6 gibi uyurdu. Geçecek elbet bu günler stres yapmayın anın tadını çıkartın. Oğlum nasıl büyüdü anlayamıyorum bile çok hızlı büyüyorlar. 4 aydan sonra bebeğin gerçekten düzeni oturuyor hatta belki daha erkende düzelebilir.
Alp321 ehlenmomyy Allah kolaylık versin kardeşim. Ben sanki birdaha hiç çocuk doğurmam gibime geliyor
Kumrubtmz @Alp benimde bebeğim 2,5 aylık gündüzleri sürekli ağlıyor hiç uyumuyor çok huysuz bende o kadar yoruluyorum bitkin düşüyorum ama geçecek hepsi günden güne değişiyor bebekler çok zor ama yapacak bisey yok maalesef çok küçükler ve bize ihtiyaçları var onun için sende rahat ol
Ogullarinaasikanne Alp321 canim hayır büyüdükçe duzene girecek inanin ilk 6 ay cok zor geciyor yok gaz doydumu kaka yapamiyor ona ugras kustu üst değiştir. Ama büyüdükçe duzene girecek gece gunduzu ayirt edecek ha evet deliksiz uyuyacak demiyorum 1 yasinda hala sayısız kez kalkip emiyor o ayri. Sizde alisacaksiniz uykusuzluga yorgunluğa bebeginize. Zamanla duzene giriyor yani en azindan siz bebeginizi anlamis oluyosunuz. Agladiginda aclik mi uyku mu agrisimi var anliyosun. Sikma canını hepimiz gectik o yollardan gececek tatlim sabir
Keskeuyusamm Kızım 5 ay 7 günlük ve ben de o dönemler ne yapacağımı şaşırırdım. Oyundan anlamaz oyalanmaz düzen desen yok. Vallahi sabaha kadar saatlerce uyumadan ağladığını biliyorum. Artık sinirden geberecektim. Ama şuan uyku düzeni de var oyun da bilir sabah kalkar akşam yatar oyalanır Güler sesler çıkarır eminim büyüdükçe çok daha iyi olacak şöyle büyüse de bi gezmeye çıksak doya doya onu bekliyorum artık ben :))
Alp321 Keskeuyusamm yaa maşallahhh. Bana o kadar imkansız gibi geliyor ki . Bebeğin kac aylık canim ne zaman düzelmeye basladi
Angelius Birşey diyimmi ilk 3 aydansa 4.ay atağının gözünü seveyim en azından çocuk kendini ifade etmeye başlıyor bir şekilde anlaşıyorsunuz şu an en zor zamanları ama aranızdaki bağ kuvvetlenip bebiş dünyaya ve size alıştıkça geçecek annesi
Keskeuyusamm Alp321 valla tam hatırlamıyorum kuzum ama şuan 5 aylık ve İnan çok daha güzel. İletişimimiz var bir kere. Akşam dedi mi yatar uyur. Ha diyorum ha bak uysal hep böyle olan biri değildi. Yani düzeliyor. Şimdi Güler oynar. O zamanları hatırlamak bile istemiyorum.
WillyWonka Alp321 bunlar iyi günlerin diye birşey yok inan ki.bebeğin büyüdükçe hayat normale dönüyor. Herşey daha keyifli hale geliyor.sabır kuzum.1 yaş sonrası gerçekten çok keyifli.hergün hem senin için hem onun için yeni bir kesif
Alp321 WillyWonka ne bileyim herkes diyor daha bi ateslenince gör dışı çıksın gör emeklesin gor yürüsün gör.
Haticekkbkr Alp321 hayır canım buyudujce düzeliyor tadını almaya başlıyorsun iyice, ilk üç ay çok zorlandım, şu an 1 yaşında, büyüdükçe daha güzel oluyor bence😍
Alp321 Haticekkbkr Ay tüm anneler oyke yazmış bu posta inşallah öyle olur 😍🥰 bu formda emmeden uyumayan gecelerden sabaha kadar uyumayan bu ne biçim bebek falan diyen anneler de var onlari gördükçe korkuyorum
Haticekkbkr Alp321 sıkıntılar mutlaka ki oluyor canım zannetme ki tozpembe. Ama tadını aldıkça, sana bakıp guldukce, anne baba dedikçe, hergun yeni bişey öğrenip yaptıkça katlanma katsayin artıyor, o sıkıntılar seni o kadar da üzmüyor artık.
ezogelinn Alp321 merak etme canım bende senin gibiydim yorgun uykusuz hep meme isteyen ağlayan bir bebek ama zamanla geçiyor 6 ayda gazımız da bitti ara ara olsada uykusuz gecelerimiz azaldı geceyi gündüzü ayrt etmeye başlıyor önüne oyuncak koyuyorsun oynamaya başlıyor kendi kendine sesler çıkarıyor mama sandalyesinde önüne oyuncakları koyuyorum ben yemek yapıyorum oda oynayıp bana bakıyor hatta süpürge bile yapıyorum her yaptığım odaya onu da götürüyorum halen yalnız kalmayı sevmiyor ama her işi birlikte yapıyoruz bugünlerin tadını çıkart bir zaman sonra sen emsin diye mücadele edicen bu arada 8 ayligiz 😊
Mucizem_0809 Alp321 daha çok minnak zamanla iyiki doğurmuşum diyeceksin hele işveler cilveler agular başlasın elbette zorluk çekilicek ama ne diyo ayet her zorlukla bir kolaylık vardır 🥰
Smnl Alp321 ilk 3 ay en zor zaman. Ama en güzel zamanda bi yandan minicik cünkü. Ayrıca anne karnında hissetmek istiyor dünya ona çok büyük minnacık bir yerden geldi korkuyor onu anlamaya çalışın. Şefkate sevgiye annesine ihtiyacı var. Ben sling almıştım hep onun içindeydi kanguru gibiydik. Gündüz slingte olduğundan rahatça kahvemi içiyor ütümü işimi yapıyordum. Bunun geçici bir süreç olduğunu unutmayın. Hepimiz aynı yollardan geçtik. Çok sevin hep kucağınızda tutun, iletişiminiz henüz oturmamış diye düşünüyorum gözlerine bakın konuşun bebeğinizle kendinizi o sevgiye bırakın ki mutluluk hormonlarınız yükselsin 🤗❤️
Alp321 Smnl çok almışsın sen bu bebeği kucağına ondan alışmış kucağa hiç bırakmıyor seni daha şimdiden böyleyseee… diyenler var birde zaten beni sinirlendiren onlar peki slingle dolaşıma gece uyurken falanda yapışık bi şekilde uyumak istemedi mi ve kullandiginizin markası neydi malum hepsine güven olmaz
Sumeyra87 Smnl uykusu gelene kadar gulucukler havada ucusuyor bizim.ama uykusu gelince is degisiyor salliyorum uyumuyor acaba sallanmakmi istemiyor kendine birakayim diyorum biraz durup aglamaya basliyor gozler.kucucuk esniyor ama yok uyumuyor supurge ninni basta ise yariyordu ama onlari acinca iyice aglamaya baslar oldu.3 ay 28 gunluguz sadece memede uyumak istiyor bisey olirsa diye korkuyorum ne yapsam bilemedim.
Sumeyra87 elifhanimm bizimde 2 gun kaldi 4 aya girmemize bende oyle dermiyim ya atakla beraber iyice costu emerek uyumak istiyor 2 saat direniyor uykuya artik nefesi kesilesiye aglamaya basliyor ne yapsam bilemiyorum uykusu iyiydi bu atakla tuhaflasti.gece 8 de uyuyup 4 te emmeye kalktigi gunleri bilirim ama simdi gunduz uykularini bozdukca gecede bozuluyor haliyle ve ben ne yapacagimi bilmiyorum.
Bikuzuannesi Alp321 İlk üç ay hep kucağında olsun sürekli memende olsun senden başka kimse onu rahatlatamz en çok sana ihtiyacı var bı bedende buyudunuz illka zorlukları var ama büyüdükçe azalıyor inan nasıl güzel alisicaksin herşeye daha çok yenisin sabır ben hangi ara iki yaşında oldu diyorum emekelyimce yürümeye başlayınca kendine daha çok vakit kalıcak bazı seyelri anlicak her ayın neredeyse her gün zorluğu var 4. Ay atağı ek gıda dış istahszlik iki yaş sendromu vesaire uzar gider ama çok zevkli inan ☺️