Alp321 yok öyle bişey hiç canımı sıkma benim bebrğim de öyleydi delircektim şu an 6 aylık güzelce uyuyo yiyo kendi kendine takılabiliyo, 4. ay atağı falan da geçirmedi, herkeste olmuyo yani hiç durduk yere içini sıkma biraz dayan hepsi yoluna gircek o daha dünyaya alışmaya çalışıyo sayılır, aç olmadığından eminsen sorun yok bence☺️