minelium Ben iki numara kullanmıştım canım ben buğday tenliyim ama esmer değilim. Beyaz da değilim 😄 arada bir tenim var. Açık kullansam bembeyaz oluyor yüzüm bir tık koyu yapsam bayağı kara oluyor. Düğünümde mesela gelin makyajımı yanlışlıkla bir tık koyu yapmış kuaförüm bu ben miyim ya diyorum hala fotolara bakarken 😱😔