F-Betul amin inşallah 🙏 şu illet bir an önce defolsun dünyamızdan .
inanın sosyal hayatımızı 1 yılı aşkındır sıfırladık. Ben ve eşim çalışıyoruz çift maske ile duruyoruz ofislerde. Onun dışında dışarda yeme içme hiç yok.( Ramazan ayı da geldi daha kolaylaştı işimiz)
hijyen zaten olmazsa olmazımız .
bağışıklığı güçlendirici besleniyoruz. Şimdiye kadar bu şekilde davranarak korunduk ama bundan sonra ne olur bilemiyorum. Vaka sayıları inanılmaz arttı ve çevremizde herkes hasta. Kendimi mayın tarlasında yürüyor gibi hissediyorum🤷♀️