F-Betul Hafif atlattım, Normal gripten farkı olduğunu düşünmüyorum, Dikkat etmedim hala da kapmadım, diyenler!
Myslkya-16 F-Betul 32 haftalık hamileyken yakalandım. Çok ağır atlattım. Hala etkisi üzerimde. Uzun soluklu cümleleri tek nefeste söyleyemiyorum.
alkilic F-Betul 38 haftalık hamileyken yakalandım karantinamın son günü doğuma girdim sezeryan olmak zorunda kaldım ve haliyle hal derman kalmadı koku 2 ay sonra geldi ve geldikten bir kaç hafta sonra kötü kokuya çevirdi şuan koku bozukluğu yaşıyorum ve yorgunluk halsizlik aylardır geçmiyor
Duygusuz F-Betul 17 haftalık hamileyken atlattım ilk gün cok kötüydüm 1 hafta sonra koku tat gitti 1 ay sonra geri geldi daha sonra kötü koku ve kötü tat almaya basladım 6 ay gecti hala daha kötü koku ve kötü tat alıyorum etkisi hala gecmedi ayrıca eşim ben hastalandıgım da hastalanma dı oda suan kovid 4.gün karantinasının ben negatif cıktım ama tekrar hastalanma ktan korkuyorum birde 6 yas ve 2 aylık cocuklarıma gecmesi den cok korkuyorum
Balbocegimm F-Betul 6 ay oldu atlatalı. Yeni doğum yapmıştım. Hala dizlerimin içi ve ayak bileklerim ağrıyor. Terlemelerim yeni yeni geçti. Kış ayında bile tişörtle yatacak kadar terliyorduk. Eşimin hala aynı. Bunlar tolere edilebilecek şeyler. İnşallah sadece bunlarla kalmıştır.
Duygusuz alkilic bende 17.haftada hasta oldum aynı sizin gibi oldu önce koku almadım sonra geldi ama kötü koku tat olarak geldi 6 ay olcak hala daha düzelmedi
F-Betul Duygusuz Çok geçmiş olsun umarım size de evlatlarınıza da bulaşmaz, eşinizde hemen iyileşir. Zaten insan en çok çocukları düşünüyor bize bir şey olsa onlara kim bakacak? Allah cümlemizi korusun💐
alkilic Duygusuz benim 3 ay falan oldu deterjan parfüm sabun yumuşatıcı şampuan diş macunu gibi şeylerde aynı pis kokuyu alıyorum. soğan tavuk yumurta maydonoz bazı beyaz peynirler.. yemeğimi de etkiledi tavuk yiyemez oldum kbb ye gittim 2 tane bu koku olayı ilk gittiğinde kortizonlu burun spreyi kullanılması gerektiğini geç kaldığımı söyledi şimdi de emzirdiğim için kullanamıyorum çok da umut verici konuşmadı kalıcı olabileceğini söyledi yani gerçekten hayat kalitesini çok kötü etkileyen bi durum yaşayan bilir
Duygusuz F-Betul cok saolun inşallah tabiki öyle bebegim daha cok küçük onlara test te yapmadılar kusması ve hafif ishali var inşallah ateş falan cıkmadan böyle hafif atlatırız
Duygusuz alkilic ebeet aynen öyle et tavuk balık yumurta cok cok asırı kötü kokuyor. Facebook ta grup var o kadar cok insan var ki bu sekilde ya salgının basında yakalanıp hala kötü koku tat şikayeti olan var KBB nöroloji vs bütün bölümlere gidip farklı sekşlledde tedavi verilip dğzelmeyenler var ben onları gördükçe vazgectim artık alısmaya calısıyorum. Benim merak ettiğim biz bu haldeyken tekrar covid olur muyuz olursak yine koku tam olarak gider mi suan eşim karantinada 4. Günü şimdilik bizde bişey yok İnş olmaz
alkilic Duygusuz bende bıraktım artık alışmaya çalışıyorum elden bişey gelmiyor ara ara düzelir gibi oluyor sonra bi bakıyorum düzelmemiş garip bi döngü. Tekrar covid olunuyor diye biliyorum zaten şuan ortada gezen mutasyonlu virüs olduğu için bizim covid e karşı bağışıklığımız var mutasyonluya karşı bi bağışıklık yok. O yüzden sizde bence oldum diye rahat olmayın koruyun kendinizi ben hala korkuyorum olacağım diye aşı için bile diyorlar mutasyonluya karşı etkili değil diye
Duygusuz alkilic tabiki koruyorum 2 daha agır geciyor diyorlar eşimin hasta oldugunu hissettiğim an hemen odaları ayırdık odadan cıkmadı hiç dikkat ettik İnş gecmez cocuklarıma bana korkuyorum baya
leylimleylim F-Betul kesinlikle normal gripten farklı. Tabi her bünye de farklı ama 37 haftalık gebeyken yakalanmıştım koronaya nefes alamadığım için gece ağladığım oldu. Hayatımda ilk defa tat ve kokunun bu denli sifirlandigini gördüm. Ki koronayi atlatalı 5 ay olmasına rağmen gunun belirli saatlerinde hala bazı şeylerden tat ya da koku alamadığım oluyor.
F-Betul leylimleylim Geçmiş olsun ama bazı insanlar o kadar hafife alıyor ki bunun diğer insanları rahatlığa sürüklediğini düşünüyorum. Hatta bazı uzmanlar ilerleyen süreçte etkilerinin çıkacağını söylerken hala “ hafif atlattım “ diyenler var. Çok üzücü 💐