Miniko42 samsung GE83X-23lt kullanıyorum ben.dışı ayna görünümlü içi seramik mikrodalga.pişirme,ızgara falan da yapıyor.ürün gramajına göre buz çözme yapabiliyorsunuz.ürün türüne göre donmuş bir şeyi direkt pişirebiliyorsunuz.çok kapsamlı bir mikrodalga,ben çok memnunum.