Minikkusuumm Faimee benim hiç sütüm olmadığı için tutuyorum emzirmiş olsam sütüm azalmasın diye sanırım bende tutmazdim
iki_prens_annesi_ Minikkusuumm etmiyor valla bizimki gece uykusunu sevmiyo bi alistiramadim gunduz cok uyuyor 2 saat felan uyur
Minikkusuumm aybukemom sütum yok canim emziremiyorum biberonla mama verince de illaki uyaniyo bide gaz sıkıştırmışsa geri uyutmanın mümkünatı yok
aybukemom Minikkusuumm hadiya , termosa suyunu koy maman hazır olsun hemen daya yoksa bebeklerin hepsi o saatlerde uyanır bnm kızım 15 aylık hala 5-6 arası uyanır emziririm 8-9 ankadar uyur
Minikkusuumm Gozde_alparslan benim oğlum gece 12den sabah 10a 11e kadar uyurdu tabi aralarda uyanirdi ama yedirir yatirirdim kendi mayişır tekrar uyurdu bu hafta bi haller oldue
Gozde_alparslan Minikkusuumm Of benimde öyleydi iki üç saat aralıksız uyur du gündüz bile ama düzenden eser yok 😤
Mlkmhrrm Minikkusuumm papatya çayı tavsiye ederim iki gündür uyumuyordu bizimki de papatya çayı içtim tüm gece genel olarak uyudu daha öncede içiyordum sizin dönemlerinizde işe yarıyordu
Bsrii Minikkusuumm sizin yine iyiymiş. 2 yaşında oğlum doğdu doğalı 5te kalkıyor hatta bazen 4 😅 ama tabii erken uyuyor