Sineemmm 8 damla verdik canım kilosunu da sormuş eczane 4 4 buçuk diyince 8 damla demiş verdik çok rahatlattı akşam kızımda çok kötü sancı çekti ağlamaktan kıpkırmızı oldu çocuk daha önce gaz sancısı çekmediğimiz için doktorumuz yazmamıştıda hemen nöbetçi eczane aradık oda bunu vermiş ama iyi geldi