Bende kullandım canım ilk başlarda çok memnundum ama bebek büyüdükçe yeterli gelmemeye başlıyormuş metsil 2.5 aydan sonra değiştirdi doktorum colinox ile devam ettik. Ama çok gazlıysa eğer piyasadaki en etkilisi sab sımplex diye biliyorum yeğenim aşırı gazlıydı sürekliydi ıkınarak ağlıyordu sab sımplex onda çok işe yaradı