Demet3435 canım bize kolonoskopi değil de renkli tomografi yapıldı popodan ilaçlı suyu bağırsaklara gönderip baktılar ekradan bizde gördük yanındaydık elhamdulillah Allah’a ne kadar şükretsek az şuan iyi oğlusum 4.ayını bitirdi seninki de inşallah en kısa zamanda toparlar sağlıkla büyür. ❤️❤️ Ben şey için yazdım tedirgin olma yani normal şeyler çocuk doktorumuz bana hep dedi Allah dermanı olmayan dert vermesin diye rabbim derdin hiçbirtürlğsünğ vermesin inşallah sıkıntı yapma kendine ben yaptım sütüm tamamen gitti halbuki Çeşme gibi geliyordu ilk zamanlar ameliyat olunca kuzum bende de gitti sakın üzme kendini sen