Merhaba hanımlar,
kızım 2 ayına girecek ve sürekli kabızlık şikayeti var. Çocuk cerrahına götürdüm tüm tetkikleri yapıldı Karaciğer değerleri yüksek çıktı ve yumurtalığına 7 mm kist cıktı. Kabızlıgı için kolonoskopi yapılması gerekiyor dedi. Başına böyle bişe gelen varmıdır acaba? Bayıltıyorlarmı nasıl yapıyorlar ? Ve birde karaciğer değerinin yüksek olması gibi birşey yaşayan varmı ?