Hb123456 birincisi Allahima şükürler olsun bende bu yaşıma kadar kimsenin hakkına girmeden yaşadım. Bu bi ticarettir kul hakkı yemek değildir. Sen kul hakkını falan çok yanlış anlamışsın. İkincisi kimin ibadetini yerine getirdiğini kimin getirmediğini kimin daha çok ibadet ettiğini sen bilemezsin herkes kendinden meshul. Üçüncüsü benim kalbim çok merhametlidir çok şükür konuları başka yerlere de çekmiyorum sana hakarette etmedim zaten yazdıklarımı dikkatle oku neyi hakaret olarak algıladın acaba çok merak ediyorum. Sen kendi hocalarına göre hareket et o zaman benim tanıdığım din adamları haram değil diyor. Herkes kendi işine baksın hadi. Sen zaten çok iyi Müslüman olsaydın çok dini bilseydin çok iyi anne olsaydin bi anneye senin çocuğundan çıkar diye yazılar yazmazdin. Allah’ta seni ıslah etsin sana vicdan versin annelik duygusunu daha çok yaşamanı nasip etsin de kimsenin çocuğuna dil uzatma