Brlhly bizde uyku problemi yoktu hep duzenliydi herşeyimiz rahat uyurdu ama 1 ay olacak neredeyse ilk defa zorlandım uykuda. Bir türlü uyumuyo ne yapsam olmuyo bin defa yer değiştiriyor memnun olmuyo çok yorucu çok 😔 üstelik ağzında yemek bekletmesi iştahsız olması beni daha fazla yoruyor yemeyince de benim içim rahat etmiyor iyice stres oluyorum bazen çok güzel söz dinler çok akıllıdır sürekli etkinlik yaparız ama hiç beklenmedik bir anda huyu farklı oluyo çok hırçınlaşıyor.. çevremiz de çocuk da yok ki oynasın sosyalleşsin oyun kursun oynasin buyuzden ikinciyi düşünüyorum ama bu gidişle oda zor gibi. Bu süreç çok yorucu Allah bize sabır versin 🙏