Kızım 27 aylık ve birkaç haftadır huyu çok kötü oldu sürekli ağlıyor hep huysuz iştahsız da bu aralar zor yediriyorum ağzında bekletiyo sevdiği yemegi bile isteksiz yemeye başladı, saldırgan olmayada başladı yüzümüzü tırmalıyor,vuruyo ısırıyo saç çekiyor telefonumuzu sinirlenip atıyor kendini yere atıyor ay bu niye böyle oldu ya üstelik uykuya zor dalıyo perişan oldum bitmiş durumdayız hiç böyle değildi hiç söz dinlemiyor. Konuşması çok ilerledi tam konuşuyor maşallah ama bu aralar çok farklı davranıyor çözemedik. Halim sabrım kalmadı çok kızıyorum artık elimde değil pişman oluyorum üzülüyorum çok agrasif. 2 yaş sendromu değildir bu biz onu yaşadık da bu çok başka bir şey sanki var mı böyle olan merak ediyorum