Tugce22 aynen oyle aynı durumdayız anlamada tekrar etmede veya birşeyleri aklında tutmada sıkıntımız yok sadece konuşmak için kendini zorlamıyor biraz daha bekleyeceğim eğer ki bir iki ay daha bu şekilde devam ederse ozaman bir doktora danışacagım çünkü cevremdede cok geç konuşan cocuk oldu. Endişe etmemeye çalışıyorum elimden geldiğince🙂