Sumeyra87 duru2603 ben hic oyle uyutmama ragmen ataga girince oyle uyumak istemeye basladi😁alismaz ins diye bende dua ediyorum.yani tersi oluyor galiba ataklarda da.
duru2603 Sumeyra87 of allahım valla ne cekiyoz ya uyanıkken de susmuyor oyalanmıyor bağırıp duruyor 🤦🏻♀️ Uyurken bide ben yanından ayrılırsam hemen uyanıyor uurken de hiç bir iş yapamiyorum :(
Sumeyra87 duru2603 bende ya bismillah diyip kaciyorum az buz is bazen firsat olursa yemek filan iste boyle boyle buyuyecekler galiba😂
Cheerfulmom SuPerisiiii Bende bebeğim böyle olunca sinir küpü geziyorum eşime patlıyorum evde sürekli bi huzursuzluk valla Allah aklıma mukayyet olsun
SuPerisiiii Cheerfulmom off aynen ya. Sonra vicdan azabı çekip eşime ağlayıp özür diliyorum. Resmen kısır döngü oldu sanki bu ☹️