alaminaa Sebihaela Yamukprenses evet gerçekten de öyle , bugün çocuğu öyle ağlama krizinde görünce elim ayağım boşalmış eşime kolonya koklat bana diye yalvardığımı hatırlıyorum . Öyle zor ki insan kendi acısına katlanıyorda onunkine dayanamıyor 🤧
alaminaa irmatess inşallah Rabbim can sağlığı versinde artık katlanacağız , yeterki onlar iyi olsun 🙏🏻🌸
alaminaa SuPerisiiii ayyy bende aynı durumdayım , birde ağlama nöbeti geçirip sütüm kesilir diye içime atmaktan ciğerlerim kurudu 🤧
[silindi] SuPerisiiii düştük dogrulamadik daha 4 ay 10 günlük ikizlerimden selam😂 vala istediği kadar dirensinler zorla emziriyorum pes etmeden bagris cagris ağlama krizleri de olsa atak bize yenilsin biz atağa değil 🤞
Cheerfulmom SuPerisiiii 4.atayayım resmen yaşlandırdı beni. Tam çıkıcaz derken 5.ay atağı varmış ona giriyoruz sanırım. Asla uyumuyor emmiyor sürekli ağlayan bi bebek valla sadece zamanın geçmesini bekliyorum Allah aklıma hakim olsun.
SuPerisiiii Yamukprenses ya koyuyoruz ama cadı anında çığlığı basar oldu. Oysa önceden ne çok severdi 😞
Cheerfulmom SuPerisiiii Bende bunu merak ediyorum 😭 Ne atakmış ya annem ben atak Matak bilmiyorum diyo. Kayınvalidem de bende hatırlamıyorum hiç böyle huysuz olduklarını diyo yani bu huysuz çocuk bana mı denk geldi diyorum 🤷🏼♀️😭
duru2603 Ya herşeyi anlarim da emmeyi niye istemiyorlar, doğduğından beri bir kez memeyi reddetmiş bir bebek değildi tok olsa bile emerdi, uykuya öyle geçiyrodu şimdi uyanıkken ve uykusu varken emmiyor. Tek silahim memeydi napicam ben şimdi😯😯😯
duru2603 Sumeyra87 evet olabilir ama malesef bende böyle olmasini istemezdim ama memeyle uyuyor. Uyumak icin emzirdigimde reddediyor
SuPerisiiii Cheerfulmom valla bizimkiler de öyle diyor sürekli. Sen çağrıştırıyorsun böyle şeyleri diyorlar ama durum ortada ne yapalım
Sumeyra87 Bizdec2 gune 4.aya giricez nasipse ama atagina girdik onceden.uykuya cok direniyor artik.okadarki uyumasi gereken zamanda uyumuyor sonrada memeye sariyor.benide suphede birakiyor ins atak bitince bu huyuda biter.uyudugu 40 dk ama ettikleri abuuu
GoldenRose SuPerisiiii loş bir ortam ve beyaz gürültü dinletmeyı deneyin isterseniz. Ben öyle yapıyorum
SuPerisiiii GoldenRose tam olarak öyle uyutuyorum canım ama malesef huyu suyu değişti yavrumun. Artık sabır dileyip başka yollarla uyutmaya ve emzirmeye çalışıyorum
Cheerfulmom SuPerisiiii Bende bebeğim böyle olunca sinir küpü geziyorum eşime patlıyorum evde sürekli bi huzursuzluk valla Allah aklıma mukayyet olsun
Sumeyra87 duru2603 ben hic oyle uyutmama ragmen ataga girince oyle uyumak istemeye basladi😁alismaz ins diye bende dua ediyorum.yani tersi oluyor galiba ataklarda da.