Bebeğim daha 3 aylık bugün emiyor emiyor ağlıyordu bir bakim dedim oda ne sütüm gelmiyor sıkıyorum elle iyice 1 damla dahi gelmiyor . Buzlukta yedek süt vardı ondan hemen verdim bebeğim çok ağlıyordu o şekilde doydu 😰😭😭ne yapacağım ben şimdi ne yiyip içiyim nolur birşey söyleyin ne iyi gelir süt yapar