selambensid Bence çok güzel gelişimi maşallah benim bebeğim 3695 doğdu 2. ayında 5100 gramdi sadece emiyor sizin ki aylık 1 kilonun üstünü almış çok çok iyi annenize bu mesajları okutun lütfen eminim ikna olacaktır , birde ağlaması çok normal dünyaya alışmaya çalışıyor ağrıları falan derken bizim ki hala ağlıyor :)