Kızlar 36 günlük kız bebeğim var. 2900 gr, 49 cm 34 baş çevresiyle doğdu.
şuan 4 kilo. Baş çevresi 36 cm boyu 53 cm.
Annemle yaşıyorum. Bebeğim gazdan dolayı çok sancılanıyor. 1 aylık olmadan da gaz damlası vermedim onun yerine probiyotik damla kullandık. Bugün gaz damlası aldım. Günde 5-6 defa çişli bez alıyorum. Günde 2-3 defa da kaka yapuyoruz. Sadece anne sütü aldığımız için kakamızın rengi sarı ve cıvık. Okuduğunuz da herşey normal.. Ama annem ısrarla çocuğumun doymadığını, açlıktan ağladığını söyleyip mama aldı. Sma. 30 CC verdin annemin aşırı ısrarlarıyla. Sizce bebeğime sütüm yetiyor mu ? Değerler normal mi ? Gerçekten psikolojimi bozmaya başladı annem.. Ne yapmalıyım ? Çok üzülüyorum 😔 lütfen fikirlerinizi belirtir misiniz 🙏🏻 Teşekkür ederim