Beyzaturba kolık degıl cnö gaz sancısı o kıyamam. Benım bebegımde oyleydı gece 2 de 3 dw uyurdu Allah yardmcn olsn gececek ınsallah. Ben samsıplex ve nurse kulkanmstm kesmedi ama azalttı. Her mamadan memeden snra mutlaka gazını cıkar geceleride cıkar bide youtu.bede ayse ebenin gazsancısı ıcın bebeklere masajı var her fırsatta yap cnm ıyı gelır