Kızlar bebeğim kolik mi yoksa gaz sancısı mı çekiyor ayırt etmek istiyorum. Aranızda arasındaki farkı bilen var mı? Bebeğim bir gün çok durağan diğer bir gün aralıklı hafif ağlamalarla uyuyabilir. Bu son bir haftada böyleydi 24 günlüğüz. Dün saat 17.30dan 22.00a kadar kriz şeklinde ağladı. Biogai damlasını kullanmama rağmen bebeğime bir şeyler oldu. Sanki damla hiç kullanmamışım gibi. Bu son iki gündür mama takviyesi ve biberon verdim acaba çok mu hava yuttu da gaz oldu