Fatma2772 benim yegenim 48 cm doğdu hem de zayifti ama masallah anne babasina benzemis uzun ve yapılı insanlar ..yaşıtlarından en az 2 3 yas buyuk durdu hep su an ilkokula gidiyor..bnm oglum 52 cm doğdu su an ince uzun..persentil 50 75 boy cok da uzun sayılmaz belki de …kizim da 52 cm doğdu dr hamileyken de uzun olcak demisti su an oyle gidiyor bakalim nolcak…yani kesin olmuyot boyle seyler…bnce en cok genetik etkiliyor sonra sporla fln desteklenirse belki bi miktar degisen gördüm ergenlikte