acimavi her şey olabilir doğru da söyleyebilir ama bunu nasıl söylediği önemli olan… birden umutsuzca sertçe ya da negatif davranıyorsa asla tercih etmem bizim doktorumuz çok rahat bir insan tavsiye edebilirim istanbuldaysanız, benim öyle şakır şakır sütüm olmadı mamada veriyordum bana dedi ki sütüne güven tamam bebeğin tombul değil ama biz tombul istemiyoruz ki kilo alsın yeter… ve daha sonra karşılaştığımız bir sürü şeyde hep rahatlatmıştır yani