ahkalbimm En_guzel_yanim bende bu yaşıma kadar hiç aksatmadan tuttum hamilelik ve şu an emziriyorum yine tutuyorum ama benim bebeğim 7.5 aylık ek gıdaya da geçtik o yüzden tutuyorum ama benim bebeğim de 4 aylık olsaydı tutmayabilirdim o zamanlar meme daha gerekli gibi tam gelişim aşaması
En_guzel_yanim ahkalbimm evet bizde ek gıda zamanında olsak tutardım. Ama küçük olduğundan benide bıraksın istemiyorum 🤷🏻♀️
Alvin0 En_guzel_yanim riske atma o zaman dinimizde zorlama yok sonra tutarsın bende tutmuyorum sadece son gün tutmak istiyorum olursa
kebelekkk oğlum 1 yaşında tutuyorum, geçen sene tutamamıştım bayağı ufaktı ve sürekli emmek istiyordu açlıktan duramıyordum o yüzden. çok şükür şuan rahatım🤲🏻
ahkalbimm En_guzel_yanim kesinlikle zaten 4. Ay atağı zamanı meme reddi çok fazla oluyor o yüzden de ben tutmaya korkardım ki gerçekten oruç benim için çok önemli olmasına rağmen
En_guzel_yanim ahkalbimm şükür bizde atak falan yok ama sğtümün azalmasına korkuyorum. Zaten çok fazla sütüm yok
Sanemim En_guzel_yanim belki kişiden kişiye de değişebilir canım sütun olup olmaması .1 2 gün bi dene istersen baktin azaliyor bırakırsın canım. Tabi ki de sana kalmış bisey bu ☺️
Karanfil06 En_guzel_yanim kerimannesi benim de bebeğim 6 gün sonra 4 ayık olacak sadece emiyor tutuyorum geçen sene hamileyken de tuttum sütümde şimdilik bir azalma olmadı gibi ama 2 lt su içiyorum soda hem iftarda hem sahur da komposto sıvı alımına dikkat ederek şimdilik iyi ilerliyor gibiyim
Eylusunannesiii En_guzel_yanim valla gecen yil hamileydim tuttum simdide tutuyorum bebegm 3 ay 8 günlük sonra zor olur nasil tutarim tek basima dedm 😂 hic azalma flanda olmadi sutumde bende meme+mama seklinde ilerliyorum ama kac gundur mama icmiyor sadece emiyor bide tek gogus emziriyorum dusunun Allah bereketini veriyor iftardan sahura duzenli beslenip yeterince su içilirse hiçte bsey olmuyor bugunde sahursuz tutuyorum alarmi kapatip uyumusum🙄