4 ay 8 günlük bebeğim var. Meme+mama şeklinde gidiyoruz. Bu zamana kadar hiç orucumu bırakmadım. 2 senedir bırakıyorum. Geçen sene hamileydim. Bu sene de emziriyorum diye. Ramazan başlayalı 4 gün oldu fakat içim içimi yiyor. Bir diyorum oruç tutucam nasıl olsa mama da veriyorum. Bi diyorum ya sütüm kesilirse.? Bebeği küçük olupta hem emziren hem oruç tutan var mı? Oruç tutarsam bebeğim emmeyi bırakır mı?