Amypond Merhabalar. 3 aylık bebeğim 10 kilo. Napsam kilo aldırmak için bilemiyorum. Sanırım ek gıdaya başlayacağım👶
Amypond Dhi maşallah iyiymiş gözümüz yok yanlış anlama benimki ayına göre zayıf bu yüzden bu tarz postlar beni de deli ediyor ona tepkidir postum.
Amypond Papatyaninannesii sayılır 🙄 daha çok benim bu tarz postlara tepkim. Gerçekten dertli anneler var burda onları hiç düşünmeden görgüsüz postlar paylaşılıyor.
Gokturk-10 Amypond Umarım yanlış yazmışsınızdır zira benimki 4.ayında 5 kiloydu baya baya zayıftı bu tarz gönderileri gördükçe ben ve benim durumumda olan annelerin siniri bozuluyor. İnşallah görgüsüzce bi post değildir.
Amypond Gokturk-10 heh işte o görgüsüz e postlara tepkidir bu post silkelensin artık insanlar benim bebeğimde gelişme geriliği var burda şov yapan annelere uyuz oluyorum
Sngl1223 Şakadır heralde ek gıda deniyorsa aylıktır😂bence de az cağnım hemen geçmelisiniz ek gıdaya yazık çocuğa
Kalbimmmm Amypond sanırım şaka maşallah 3 aylıkda 10 kilo cok iyi eger şaka yaptıysankz baya linc yiceksiniz hazır olun😂
Amypond Kalbimmmm ahahahha şaka tabiki linç başımın tacı. Biraz da tepki olarak yaptım şu şımarık anneler için. Burda şov yapıyorlar resmen
Kalbimmmm Amypond hahah cok iyi yapmısınz sizin postan sonra benede bi post actım ama merk ettıgım için actım