Tugcesilam cilem123 40+4’de eşi yaşlanması sebebiyle 2820 dogdu 1 haftada 2500’r kadar düştü 4 aylıkken gittik 62 cm boyu 6540 kilosuydu seninkşde iyi cnm o aylarda bizimde kilo öleydi her bebek farklıdır zaten genelde dogdugu kiloya bakılıyor gelişimi icin saglıkla büyüt 🤲 yakında atagınız var hazırlıklı sakin ol cnm 🥴😂
cilem123 Tugcesilam amin canım🙏🏻🥰Maşallah senin bebişede 🧿 İyice hareketlendi benimkide hoşuma da gidiyor yani 😊
Tugcesilam cilem123 4 aya yaklaşınca daha tatlı oluyorlar cnm ama atak dönemi maf ediyor kendini yavaş yavaş hazırla sabır et 3 ayın ortalarında veya sonuna dogru başlıyor
Gozdeergen cilem123 her bebeğin gelişimi farklı persentile bakmak lazım benim bebeğimde 38 de 4200 gr 53 cm doğdu 5 nisan kontrolünde 7400 gr 66 cm çıkmıştı boyu biraz uzun ama kilo orantılı ilerliyor
Yigithamzamom Eylusunannesiii benimkide böyleydi ama hemşire mamaya basla dedi vermedim ama yarın belli olacak 4.ay kontrlmz var
Eylusunannesiii Yigithamzamom mama vermeye çalışıyorum ama almiyo sadece emmek istiyo tek gogus emziriyorum yetiyormu onuda blmiyorum 🤷🏼♀️