cilem123 Cağnıımm anneler, bugün kontrole gittik 62 cm 5900 kg olmuş oğluşum. Gelişimi nasıl sizce? 37 haftalık 2,5 kg doğmuştu 🙄
AlpBeyinAnasi cilem123 Gayet güzel, maşallah 🌼 Ama ben 3. ay kontrolüne gitmedim, 4. ayda aşıya gel dediler bana çünkü. Şimdi de mi götürmem gerekiyor acaba?
nefesimm 37+1 de 2740 doğdu 3 ay 14 günlük bugün kızım 3 ay kontrolünde 59,5 cm 5500 kilo çıkmıştı 🥰 gayet iyi duruyor.
esraozcan52 Benim oğlumda 40 haftalık doğdu 3 buçuk kilo doğdu şuan 3 ay 12 günlüğüz geçen gittigimiz de 6 buçuk kilo çıkmıştı 😍🧿
Yigithamzamom Eylusunannesiii benimkide böyleydi ama hemşire mamaya basla dedi vermedim ama yarın belli olacak 4.ay kontrlmz var
cilem123 AlpBeyinAnasi Bizi de boy kilo kontrolüne çağırdı Rutin kontrol sanırım diğer ay aşımız var.