baderya Kwsr 2-2.5 saat arayla uyutmaya çalışıyorum asla emzik almıyor uyku arkadaşı deniyoruz 4. Aydan beri umursamıyor uyanıkken emmek istemiyor yine oturdum ağlıyorum şuan sinirden her dk ilgi istiyor oyalanmak istiyor başka bir şey yok hayatıma devam edemiyorum sinirlerim çok yıprandı artık nefes almak istemiyorum kemiklerim sızlıyor yorgunluktan yeter artık ya cidden yeter canı sağ olsun Allah korusun Allah’a güç gelmesin ama yıldım yeminle yıldım bittim artık ben yaa bıktım artık
Leyladar Kwsr Özelden bende mesaj atmayı deneidm ama beceremedim sanırım 🤦♀️☺cnm bende seninle iletişim halinde olmak ıstiyorum da nasıl mesaj atabilirim
Kwsr Leyladar köşede post arama yeri var bildirim geliyor ya kırmızı nokta oluyor gelince oraya tıkla buradaki ismin yazan yere tiklicaksn ve özel bildirimler var orası 🌼
Aysenurkk Kwsr 4 ay 12 günlüğüz ben de yapsam mı ne şekilde nasıl yapsam çok kararsızım erken mi diye çünkü uykuya geçişte çok zorlanıyoruz ve sadece sallayarak uyuyor çok yoruyor beni bu durum ben de mesaj göndermeye çalıştım ama başaramadım🤦🏽♀️
Kwsr Aysenurkk 5 aylik olsn ole başlayın bence . Rutin oluşturun önce sonra saat duzeni kurun ve duzen oturunca desteksize geçin.
yusmer ikizbabymom evet 1 ay 26 günlüğüz😌 bana tavsyeniz veya paylaşmak istyeblcegnz seyler varmı acaba uykusz geceler nezman bter ve gaz sıkntısı🤭
turansmom Kwsr Benimki sallanmayı sevmiyor ama memede uyuyor onu nasıl keserim acaba? Yontemizi anlatmanız mümkün mü? 6 aylık bu arada gecede 3 4 kere kalkiyor, işe başlayacağım
Leyladar turansmom benimki de öyle.sordugumda şöyle yapmam tavsiye edildi; emzirirken tam Dalmadan hala hafif uyanikken yatağına koyacaksin sonra poposuna hafifce vurup pis pis diceksin.pis pat pat yolu yani dalmasi için.muhakkak aglicaktir direnecektir onu sesinle ,öperek veya kucagina alıp sakinleştirerek tekrar yatağına birakcaksn.bu şekilde yapınca bebek alışıyormus.bnmki 4aylik atak dönemindeyiz bu ay geçsin öyle denicem inşallahh
Kwsr turansmom rutin kurarsan eger uyku saatinden önce meme iliskisinide rutinden once yaparsan . Meme de uyuma iliskisini kesebilirsn
turansmom Leyladar o zamanda piş pişe alışmazmı? Bende denemek istiyorum ama çok fena ağlıyor dayanamayıp ağliyorum
DilosArya Kwsr bebeğim 4.5 aylık sabahlari max.3 saat ayakta kalıyor sonra uyuyor emerek , ve sürekli kucakta ayakta durmak istiyor . Ama gece uykusuna o saat aralıklarını geçmesine rağmen uyumuyor . En son gündüz uykusundan 5 de uyansa 8 de uyuyor ama 1 saat sonra 11 gibi gece uykusuna geçiyor emzik almıyor bunun içinde tavsiyen varsa alırım 😊 ve kucağı nasıl unnutrabilirim her türlü tavsiyenizi alırım
Kwsr DilosArya kucakta durma isi bizde kendi kendine oyun oynamaya başlayınca bitti . Yanında oturdm sürekli almadm fazla kucağa ole ole alisti uyku için biraz daha sabredin 5 aylik olsn ole düzenleme yapın. 2yada 2 bucuk saat arayla uyunasi gerek.
Leyladar turansmom onu da zamanla birkac.gun içinde azaltmaya giderek bırakmak gerekirmiş.bu şekilde desteksiz uyurmus.ama ilk etapta memede uyutmaktan kesmek için lazım malesef.bunu biraktirmak daha kolay olur bnce
Leyladar turansmom benimki de ağlıyor inanın. birkaç kez denedim ama atak ayi diye faydasız.5.aya girelim denicem yine