Kwsr canim merhaba. Okudum yazdiklarini sabir gosterip hepsini cevaplamissin. Bebegim suan tam 4 ay 1 gunluk. Bende bu ay bitimindw egitim vermeyi dusunuyorum. Ama nasil olacak hic bilmiyorum açıkçası korkuyorum bile diyebilirim :) ayagimda sallanarak uyuyor doğduğundan beri onun dışında gece uyanincada memeye aliyorum oyle uyuyor. Hala kundakli uyutuyorum cunku eliyle yuzunu gözünü ovusturuyor yada agzina aliyor uyumuyor. Sorum şu ki egitime once nerden baslayayim. Simiden sallamayi birakirsam ters tepebilir degil mi ? Egitimde kundakla mi olucak yoksa serbest mi olmasi lazim ? Banada bi yardimci olur musun lütfen