Kwsr Poncim5757 Merhaba kızlar,uyku eğitimi aldığınız için belki bilginiz vardır diye sormak istediğim bir mesele var. Ama öncelikle bebeklerinizi yormadan,üzmeden onlara sağlıklı uyutmayı öğrettiğiniz için tebrik ederim.
Ben uyku eğitimine aşırı karşı olup,popüler kültürün bir akımı derdim. Oğlumun psikolojisine asla zarar vermem,varsın 2-3 sene uykusuz kalayım diyordum ama öyle olmuyormuş:) şu an 32 aylık ve maaşallah yeni gece kalkmaları bitti🙈 ama 3 aylık kardeşi var onda baştan tedbrimi alıp aynı hataya düşmek istemiyorum.Çünkü uykusuz kalınca bu annenin tüm enerjisini aşağıya çekiyor ve çocuğa yansıyor. Bu şekilde daha fazla zarar görüyorlar bence.
Neyse geleyim soruma🙈 bebeğim akşam 6-8 arası gece uykusuna geçiyor ama derin uykuya geçene kadar çoğu zaman 5,6 kez uyanıyor. Memede hafif sallama ile uyutuyorum,emzik almıyor maalesef. Gece 2,3 kez emmek için uyanıyor,Sabah 5-6 civarlarında uyanıyor. Henüz küçük olduğu için gündüz uykularının düzenli olmasını beklemiyorum ama derin uykuya geçerken sürekli uyanmasının sebebi sizce ne olabilir? Fikrini var mı?