Sofyatomasatlas bebeğimle beraber covit olduk. Bebeğe zorunlu kalmadıkça ilaç verilmiyor test falan da yapmadılar babamız pozitif çıktığı için onda da vardır büyük ihtimalle denildi. Ateşlenme ve ishal oldu ateşi dusuremedigimiz için iki gün antibiyotik ve calpol kullandırdı doktorumuz. Atesi düşünce antibiyotiği bırakırdı hemen bir kaç gün daha calpol kullandık öyle atlattık şükür 4,5 günde. Bazı bebeklere bir şey olmuyormuş ama biz etkilendik. Inşallah Rabbim sizin bebeginizi korusun