Merhaba kızlar
Fikirlerinize ihtiyacım var. Aralık’ta ailecek covid geçirdik ben hamileydim ve ilaçsız atlattım. Şimdi yine bazı belirtiler hissediyorum. Ama hiçbir yere çıkmadım, pazar günü saçlarım ıslakken rüzgar çarptı biraz. O günden sonra hafif bi burun akıntısı ve boğaz sızısı oldu. Bebeğim 3 aylık ve çok korkuyorum. Yeniden covid olmuş olabilir miyim? Olduysam bebekle nasıl yapacağım 3 gündür maskeyle geziyorum evde ama sonuçta hep dipdibeyiz😥