Wanderlust Morcivert061 yasak da olsa cikisiniza izin var benim de haftasonu yasagina denk gelmisti cuma dogum oldu pazar cikis yaptik
Ebruk Morcivert061 2 ay önce doğum yaptım perşembe gündü C.tesi doktor çıkış verdi aslında cuma bile çıkartırdı ama gazımı atamadım o yüzden C.tesi çıkış yaptık merak etme kendini iyi hissedersen bir gün sonra bile çıkartıyorlar
Morcivert061 Omus35 ilk doğumumda sezeryandı benım doğumdan korkum yok benım korkum hastaneden çıkamamak 🤣🤣