22 Nisanda seZeryanım var. Perşembe gününe denk geliyor. Cuma günü belki çıkartırlar DİE düşünmüştüm ama cuma günüde resmî tatilmiş. Şimdi ben perşembe yatarsam hafta sonu tatilide araya giriyor pazartesiye kadar yatıcakmıyım. Doğum stresinden çok ya çıkamazsam stresi sardı benı. Devlette olucam. Nöbetçi doktor cıkartırmıki