Dn23-1 Minikpandailay bizimde dediğiniz gibiydi göğüs sırt boyun yüz kulak arkasına kadar sonra onlar söndü kollar ve bacaklarda oldu üç gün de onlar sürdü geçmiş olsun
Minikpandailay Dn23-1 Öyle mi oluyomus geçsin gitsinnde bı an önce üzülüyorum gördükçe yüzünde bile var
AloneMom Minikpandailay aynen bizde öyle atlattık döküntü olunca doktora gittik o söyledi.ama sonra duydum dış ateşi 38i 38 buçugu geçmiyormus.gectigi an gideriz artık doktora
Prensinannesii Minikpandailay bende post açıcaktım bugün. Tam 5 gündür ateşi 40 oldu oğlumun doktor kulak enfeksiyon u olabilir dedi maalesef kan alamadılar. Bugün vücudu ve kafasında nokta kırmızı şeyler var sağlık ocağına götürdüm 6 hastalık dedi zatiden şurup ve losyon verdi tüm vücut için
Tunaata Bizim doktorumuz sadece ağrı kesici ateş düşürücü yazdı ki onu da vermeyin çünkü bir hafta içinde hepsi geçecek dedi dediği gibi de oldu . Sadece ateşini kontrol altında tutun yeter gerisi kendiliğinden geçiyor. çok geçmiş olsun bebişlere 😌
Minikpandailay Tunaata Teşekkür ederim vermiyorum ateşi yok zaten inşallah çıkmaz bundan sonra da. Size de geçmiş olsun 🌸
DamlaG Geçen hafta bizde geçirdik 2 gün içinde gitti kızarıklıklar ben duş aldırdım sürekli bebeğim 11 aylık. Geçmiş olsun merak etmeyin bir iz vs kalmıyor bu hastalıkta ☺️
Does Minikpandailay biz de gecirdik 40 derece ateşle hem de pek yapacak bisi yok. Maksimum 3 güne söner kırmızı lekeler
Yusuf20 Minikpandailay 1 hafta içinde kızarıklıklar geçermiş.ilaç falan vermemişti doktor.bizimde öyle oldu