Kızlar üç gündür inip çıkan ateşimiz vardı. Aynı sıra da diş cikariyorduk. Ateş distendir dedim, Ama değilmiş. Dün gece ateşlenmedi bebeğim. Ama sabah bı kalktık sol gözünün üstü şiş. Göbeğinde boynuna dogtu kırmızı noktalar var. Doktorumuza gittik ve 6.hastalik geçirdiğimiz i öğrendik. Ateşi dişten cikmiyormus bu hastalıktan cikiyomus. Başından geçenler varsa yaridmci olabilir mi ne zaman söner bu kırmızı noktalar? Napmam lazım. Doktor bu tedavisi yok dedi . Yüzünde de var yavrucugumun.