Woody çocuğun yeri öncelikle ailesinin yanıdır, ilk sosyal çevresi ise okuldur. Aileden aldığı temelin üzerine okul sayesinde birşeyler katarlar.
Ufak bir örnek vermek istiyorum. Benim kızım bir dönem çok iştahsızdı. Doktorumuzun kurduğu cümleleri aktarmak istiyorum. “ilk çocuklar, tek çocuklar, anne babası uzun saatler boyu çalışan çocuklar akranları ile daha çok vakit geçirmeli, oyun grupları ya da kreşlere gönderilmeli, eğer imkan yoksa kuzenleri ya da komşu çocukları ile vakit geçirmeli. Çocuk dediğin akran ilişkileri sayesinde kendini geliştiriyor, daha iyi yemek yemesinin yolu bu” demişti. 🌸
Süreç çok korkunç şu an. Göndermeye çekinmekte haklıyız. Benim kızım şu an 14 aylık ama vakti gelince hiç çekinmeden göndermek istiyorum kreşe. İyi bir temeli olsun istiyorum.