Yarbebek ben çekmiyorum açıkçası çinin gönderdiği aşıyı da olmak istemem eminim o aşıda da vardır bir şey zaten çinin laboratuvar ortamında ölümcül hâline getirdiği bir virüs ve nedense çinde 3 4 ayda bitti aşı desen pat diye bulundu çünkü zaten çin amacına ulaştı