bbosphorussss Karşıma çıktı. Sadece paylaşmak istedim. Üstüne de alttaki resim denk gelince aklıma gelenleri bi bilseniz.
merlul bbosphorussss Doğu Türkistan’da soykırım var ! Ama herkes gözlerini kapamış, kulaklarını tıkamış olduğundan dolayı Uygur Türk’leri için elimizden hiçbir şey gelmiyor..
Gorkeminannesiii bbosphorussss çinle lanet olası anlaşmalar oldugu için Turkiye sessiz kalıyor butun herkes var ulkemizde Bi Uygur Turkleri sıgmıyor 😡😡
3children1mom Gorkeminannesiii Onlar gelmek istemiyor vatanını bırakıpta canım 😕 Şu suriyelileri besliyoruz da kendi vatandaşımıza yetemiyoruz😒
Mors_drenge45 Allah zorda olan kim varsa yardımcisi olsun, ama hayatta Çin’den bir şey almamaya calismisimdir, halada almam.
PembePelikan bbosphorussss zalimler için yaşasın cehennem ! Elimizden bişey gelmemesi ne acı.. ne diyebilirim rahat rahat oruç tutup her istediğimi yiyebildiğim için utandım şuan
bbosphorussss Yarbebek ben çekmiyorum. Ayrıca 2 aşı seçeneğimiz var. Ben genel olarak şu an aşıya karşıyım kendi adıma.
Prens0205 Yarbebek ben çekmiyorum açıkçası çinin gönderdiği aşıyı da olmak istemem eminim o aşıda da vardır bir şey zaten çinin laboratuvar ortamında ölümcül hâline getirdiği bir virüs ve nedense çinde 3 4 ayda bitti aşı desen pat diye bulundu çünkü zaten çin amacına ulaştı
41esra bbosphorussss … Doğu Türkistan yaklaşık iki yüz yıldır işgal altında ama bölgede yapılan zulümler gittikçe artıyor. Zalimlerin sonu cehennem elbet ama Rabbim bi dünyada da zulm edenlere onlara yardım edenlere cehennemi yaşatsın !
bbosphorussss 41esra sol altta yazıyor şu kadar yıldır diye. Benim önüme çıkmadı gerçekten hiç kimsede dile getirmedi. Ben twitterda bi sayfaya denk geldim ve çok şaşırdım nasıl bilmem diye. O zamandan beri bildiğin çin düşmanıyım. Etrafımdakiler illallah ettiler ama herkes duyssun istiyorum.
41esra bbosphorussss herkes duyar herkes bilinçli olur inşallah biz evet elhamdülillah müslümanız ama aynı zamanda Türk’üz oradaki hem Türk hem müslüman kardeşlerimizi unutmayalım unutturmayalım.