Senizinc bizde 1 hafta önce yaptırdık, 1 yasımıza gireceğiz nerdeyse :) geçe kaldık. hiç durmadı sünneten sonra sürekli ayakta olmak emeklemek istedi. ilk gün agladı,diğer günler keyfi yerindeydi. sizin daha rahat geçer korkmayın. 3 gün şişti sonra inmeye basladı. ins kısa sürede atlatırsınız. hareketli cocukla daha zorr :( kantaron yagı kullandık bir de , kullanabilrsnz. daha dkişşleei duruyor bebeğimin