melikeeomeer Senizinc bizde sargı bez vardı çişini yaptıkça o ıslanır düşer dediler çoğu düştü sadece ucunda ki kaldı
Sngl1223 melikeeomeer biz ikinci gün ılık suya oturttuk öyle çıkardık zeytinyağı sürdük yumuşasın diye de öyle çıktı zar zor biraz ağladı tabi
Hygge Senizinc Pipisi beze değerse çok acır 😔😔 bardağın alt kısmını kesin, ağız kısmını pipisine koyun. Bese değmeyecek yani pipi. Koyun hemen kıyamam ona 😔
Deniz_kvk Senizinc brn de 4. Ayinda yaptirmistim. Allaha sukur hic bir sorun olmadi bir kere aglamadi bile. Cisini kakasini yaparkende sorun yasamadi. Sadece doktorun bolgeye surmek icin verdigi kremleri kullandim.cok rahat atlatmistik
Deniz_kvk Senizinc aaa sonucta bir operayon gecirdi niye merhem verilmediki. Butun kremleri boca ediyordum ben doktor oyle denisti.
Sngl1223 Senizinc canım krem iyi geliyor bak bize göz için kullanılan kremi verdi terramycin diye bi krem