DoganurcaN Neden kestiniz peki sütten, bilmediğimden soruyorum emmeye devam etmesinde bi sakınca oluyomu bi yaştan sonra, ben ne kadar emerse vermek istiyorum çünkü
HYagmur DoganurcaN dinen ve doktorların önerdiği 2 yaşına kadar bende hep öyle dedim canım ama 1.5 yaşından sonra artık oyun halide gelmeye başlıyor ben iyi dayandım sürekli aç kapa ki çok şükür çok iştahlı ama yinede yemekler emmek isterdi tok oysaki bilmiyorum yani anlayacağın allah günah yazsında bir süre sonra ezit gibi geliyor sürekli sana yapışık tepende😆 2 yaşına geldi zaten yeterince vitamınını aldı artık 🙂 emmesinde sakıncası yok benim çevremde 3 yaşına kadar emen çocuklar var ama dediğim gibi dinen ve bilimsel iki yaş en uygunu hem bende artık dayanamıyordum yani oyuna ceviriyorlar artık bebeler bir sürü sonra emzirme işini siz yada ben de bedenen biraz yoruluyoruz ve sıkılıyoruz ister istemez
Ayemta Ucuna dokunmadan sagarsanix gunde 1kez zaten sut kesilir fakat ben ilac icerek kesmeyi dusnuyorum boyle korkuyorm 3kere mastit oldugum icin
HYagmur Ayemta yaaa geçmiş olsun bende bir doktora gidip ilaç başlayacam olmazsa mastiten bende korkuyorum şunda doluluk ayrı vs yok hafif şiş sadece o kadar
HYagmur zeynnep sağolun bnde bir doktora gidip konuşayımda ona göre hal çare bulurum inşallah en iyisi ilaç belki 🙂
DoganurcaN HYagmur hımm anladım çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için, bu bebişlerin iline akıl sır ermiyo zaten bakalım bizimki ne edecek bana😌
HYagmur DoganurcaN rica ederim öyle hayırlısı olsun inşallah hakkımızda öylede böyle mecbur ayrımak zorunda olucak belli bir yaşa gelince 🥰