HYagmur Hayırlı ramazanlar herkese öncelikler yaklaşık 1-1.5 senedir falan kullanmıyorum burayı önceden aktiftim sizlere bir sorum olacak hanımlar 24 aylık olmak üzere olan bir kızım var yaklaşık 8-9 gündür emzirmiyorum sütten kestim yani halen helip gidip soruyor ama direnip başarmaya çalışıyorum bu işi 😆güzelde gidiyor çok şükür artık önceki gibi sık sık sormuyor alıştı bu sürece kısçemde şimdi sizlere sorum şu olacak şimdi emmediği için süt oluyor halen tabi ki ama bende sızı ağrı vs yok çok aman amanda dolu değil hafif şiş sadece şimdicik ben olan sütü sağmalımıyım ne yapmalıyım bilenler tecrübeli olanlar bana bi yazsınlar 🙂 Dediğim gibi ben her hangi bir şekilde acı ağrı vs hissetmiyorum sağmasamda olur pompanda iyi değil zoe olacak bayağı uğraştıracak beni 🤦🏻♀️
Rubab_Mommy HYagmur Sagarsaniz sut uretimi olur.Eczanede ilaclar var sutun kesilmesi icin bi bakin isterseniz
zeynnep HYagmur bende 2 yaşına yakın bırakmıştım son zamanlarda tek göğüs emiyordu onuda bırakınca hiçbirşey yapmadım rahatsızlık vermedi banada.
Aydenizerdogmus Sağarsanız süt üretmeye devam eder, sıkıca bağlayın diyorlar , birde sizi çok rahatsız eder dolarsa göğsünüz o zaman boşaltın diyorlar
HYagmur Aydenizerdogmus her hangi bir rahatsızlık vermiyor bana şuanlık ama inşallah ta vermez bağlayın derken bağlamak ne😁
HYagmur Rubab_Mommy siz denediniz mi kesin bitiriyormu ki acaba yada ne biliyim kendi kendine gitmez mi bu süt rahatszlık duymuyorum ama yinede bir dert oldu 😅
HYagmur zeynnep sonra peki sıkınca süt geldi mi baktımız mi ben de şuanda rahatsızlık duymuyorum benimkide öyle gecer mi umarım geçer🙂
Rubab_Mommy HYagmur Hayir ben denemedim.Bebegim daha 7 aylik.Ama cevremden duydum kesiyomuş.Ama kendi kendide gitmesini beklerseniz gitmez.Bi akrabam 1 yaşinda sutten kesti cok fazla isiriyodu.Şuan kizi 2 yaşina giricek ama biraz cay su fazla icersem goguslerim doluyo agriyo demişti gecenlerde
HYagmur Mom022 mastit olacak kadar çok mu süt oluyormuydu peki benim çünkü hafif bir şişlik var acı agırı rahatsızlık vermiyor
Mom022 HYagmur ilk 4 gün epey bi eridi. Ben de azalarak biteceğini düşündüm aşacağı içtim bol bol keser diye. Ama 6. gün bir anda agri yapmaya başladı çok şişme olmadı ama kanallar tıkanmış. Sonra ateşlendim meğer mastit olmuşum
annesinin_kizi HYagmur sağarsanız süt sürekli gelmeye devam eder canım sağma sakın Bir tane bayan söylemişti soğuk kompleks yapın ve doktorunuza danışarak ilaç kullanın diye İlaç varmış sanırım
HYagmur annesinin_kizi sağmayayım o zman herkes öyle demiş o zman ben bi doktora gideyim en iyisi daha iyi olur benim için de çok teşekkür ederim🙂
HYagmur Rubab_Mommy allahın hikmeti başta süt olsun diye uğraş şimdi bitsin diye🙂 teşekkür ederim bende doktora danışıyım en iyisi
Ssssraa Herkesin söylediğinin aksine ben sağdım(elimle) göğüs ucuna asla temas etmeden boşalttım göğsümü. Hatta dengesizdi büyüklükleri ve ben bunu yapınca eşitlendi. Dibine kadar boşalttım. Ebe kuzenimiz var onunla görüştüm o öyle söylemişti iyiki de dinlemişim. Şöyle düşün bebeğini çok nadir emzirdiğini düşün o süt çekilir de mi? Sen de günde bir kere falan tamam olduğunu düşünene kadar elinle göğüs ucuna temas etmeden boşalt o süt zaten kesilecek.
Ssssraa Ssssraa süt üretiminin sağlanması göğüs ucu teması ile oluyor yani bebek ucunu emdikçe süt geliyordu öyle düşün. Sen temas etmeden sadece elinle hafif hafif boşalttığında sıkıntı olmayacak.
HYagmur Ssssraa bilemedim bende bir doktora gideyim en iyisi çünkü ne yapacağımı bilmiyor olur ya allah göstermesin masitt yada başka birşey olur riske atmak istemem kendi mide🙂 çok teşekkür ederim🙂