canzuu EmineYilmaz rahatlamak destek gormek icimi rahatlatmak için sordugum soruya anlamlandıramadigim bir cevap
EmineYilmaz canzuu istediğinizi sorabilirsiniz tabi de ben çok endişe duyduğum konuları genelde hemen araştırıyorum bilgileniyorum biraz tuhaf geldi sorunuz :) içiniz rahat olsun Sizin yerinize de bakmış bulundum
canzuu Mom079 burda 7-8 aylik bebeklerin neler yaptıklarını okudukca geri mi kaldi acaba diye dusundum :(
PembePelikan canzuu ya cidden 7-8 aylık bebeği konuşan var mı ya da etkinlik yapan..? Hiç sanmıyorum. Millet bebeğiyle övünmek istiyor galiba.. şöyle bir bakın bebeğinize hiç konuşacak gibi duruyor mu? En fazla babıldama olur ses çıkarmaya çalışır o kadar. Her bebeğin gelişimi farklı sakın ola buradaki hiçbir bebekle kıyaslamaya kalkmayın boşuna üzülmüş olursunuz.. bazen yazılanlar da çok abartı olabiliyor onu da düşünün
canzuu Seliiiin39 burda 7-8 aylık brbeklerin bissuru sey soyledigini ve yaptığını okudum bizde daha ses cikarms bile yok o yuzden evhamlandim:(
Seliiiin39 canzuu hayır ya hiç olur mu canım benim yeğenim 17 aylık daha yeni teyze anne baba dede mama bebi su diyor kaka diyor 1,5 yaşını 2 ay geçti canım sen düşün.. sen içini ferah tut daha coook erken
GoGirl canzuu ben bazilarini abarti buluyorum yazanlarin daha su an hic birini yapmamasi cok normal sesler cigliklar varsa yeterli heceleme daha gec yapabilir
canzuu Med burda okudugum postlarda hemen herkrsin bebegi ba da sesleri çıkarabiliyordu, o yuzden endiselendim
canzuu Papatyaseverr evet burda okudukça bissuru sey yapanları bekliyorum, gordukten sonra tuhaf degil.
canzuu EmineYilmaz konusmaktan kastim hecelemek benim, mamma babba tarzi veya ses cikarma. Bilgilendirme icin teşekkür ederim. Ama cevabi bu degil cumle tabi suan kuramaz. Ama a bile demiyo mesela
Papatyaseverr canzuu Tuhaf,siz her gördüğünüz şeyi herkesin yapabildiği şeyi kendiniz yapabiliyor musunuz ? hayır, bebeğinizden de beklemeyin hem kücük hemde herseyi illa hemen diğer bebeklerin yaptığı aylarda yapmak zorunda değil her bebek gelişimi farklıdır.
GoGirl canzuu 11 aylikken heceledi oglum ve ondan snr guzel ilerledi ayina uygun ilerledi tabi ama gec basladi diye gec devam etmedi yani. ilk buyuk oglum 8 aylik hecelemisti.
EmineYilmaz -PembePanterMom benim bebeğimde alkış diyince alkış yapardı da konuşması tuhaf . Hiç öyle bir post görmedim 17 aylık Bebeğim tek kelimesi anne. O aylarda çıkardığı seslar asla bilinçli değil😂 ona bakarsan 3 aylık Bebeğim anne diyor diyende var. Ki her bebek benim kzıım dahil 3. Ayda anne ye benzer bilinç dışı kelimeler mırıldanır. Bilinçli olarak daha ilerki aylarda